Vragen over coaching

Training

Dat is geen probleem. Bedenk alleen altijd dat het grootste probleem van een dieet is, dat het een dieet is. Crash diëten en andere afslankproducten geven vaak geen blijvende oplossing. Een ander voedingspatroon (lager in calorieën, hoger in voedingswaarden) in combinatie met gedragsverandering zal je ook in de toekomst beschermen voor gewichtstoename.

Spierpijn hoort erbij, zeker wanneer je een bepaalde tijd weinig of niet hebt gesport. Om een positieve invloed te hebben op spierpijn is het belangrijk te blijven bewegen, goed te drinken en eventueel uitgeputte voedingsstoffen aan te vullen. In sommige gevallen kunnen supplementen zoals magnesium of creatine meerwaarde bieden.

Training tijdens zwangerschap kan gevaarlijk zijn voor u of uw kind. Wij raden het aan om ten alle tijden te sporten met een trainer in aanwezigheid wanneer u onvoldoende kennis heeft over oefeningen. Het is mogelijk een bel afspraak in te plannen om eventuele mogelijkheden te bespreken.

Onze trainers zijn ook medisch opgeleid en kunnen vaak in samenspraak beslissen of een blessure een obstakel zal vormen in jouw weg naar de top. Probeer altijd zo volledig mogelijk je beperkingen of blessures te beschrijven in de intake, zodat de trainers het juiste advies kunnen verstrekken. Houd rekening met het feit dat wij geen directe diagnose zullen stellen aangezien wij geen klachten kunnen onderzoeken online.

Naast een geschreven instructie over de verstrekte oefening zullen de oefeningen uit de trainingsschema’s ook in onze videodatabase terug te vinden zijn.

Wij verstrekken alleen trainingsschema’s voor in de sportschool. Dit zorgt simpelweg voor het beste resultaat. Wanneer je niet naar de sportschool gaat kunnen we je uiteraard nog steeds helpen met het verbeteren van je voedingspatroon of aan de hand van eventuele e-books over training buiten de sportschool.

De door ons verstrekte schema’s worden aangepast op jouw persoonlijke leefstijl. Dag- en nachtdiensten zijn niet weg te denken uit de hedendaagse samenleving en ook daarom wordt hier uiteraard rekening mee gehouden bij het opstellen van de schema’s.

Dit is per persoon verschillend.
In de intake zal tijd besteed worden aan jouw persoonlijke mogelijkheden om tijd te creëren voor training. Er is geen minimum. Elke invulling van training is effectiever dan helemaal geen training. Dat gezegd hebbende, zal een hogere trainingsfrequentie wel sneller en meer resultaat met zich mee brengen.

Het is voor iedereen mogelijk om deel te nemen aan online coaching.
Waarom? Omdat onze voeding en trainingsschema’s afgesteld worden op de door jou verstrekte informatie. Wanneer je kampt met problemen of obstakels zoeken wij de juiste weg. Door middel van persoonlijke aanpassingen zal het meest geschikte schema voor jou gecreëerd worden en ervoor zorgen dat jouw weg naar de top zonder enige onderbrekingen zal verlopen.

Load More

Lidmaatschap

Load More

Account

Op de inlogpagina onder de inlogvelden staat: ‘wachtwoord vergeten?’. Klik hierop en voer vervolgens je e-mailadres in. Je ontvangt dan een email waarmee je het wachtwoord kunt veranderen.

Je gegevens worden veilig opgeslagen in onze database. Voor alle details rondom privacy van de gegevens, verwijzen we je door naar het privacyreglement. Dit reglement kun je beneden aan elke pagina vinden onder het kopje voorwaarde.

Wanneer je bent ingelogd staat je naam rechtsboven in beeld. Klik hierop en kies ‘Instellingen’. Je komt dan bij ‘Mijn persoonlijke gegevens beheren’, waar je je gegevens kunt aanpassen en onderaan de pagina opslaan.

Load More